Velkommen til min blog

Hej Allesammen!

Tirsdag d 28/8 rejser jeg til Filippinerne, hvor jeg skal arbejde frivilligt på et børnehjem i San Pedro, Laguna.

Jeg er sendt ud af den kristne organisation, Impact, og selve projektet i Manila hedder Kanlungan.
Jeg er ikke helt alene under min volontørtid; Min kæreste Ida skal være sammen med mig. (selvom det ikke var meningen i starten.)

Meningen med denne blog er at holde omverdenen opdateret med mine oplevelser og mit arbejde med børnene. Den vil blive opdateret hyppigst muligt og kommer til at indeholde billeder, beretninger, videoer, afstemninger og meget mere.
Scroll ned for at se videoer
Scroll helt ned for at se resultater fra afstemninger!!!
E-mail mig paa: Jacob@aurora.dk
Tak fordi i læser med, bliv endelig ved med det.

Mange venlige hilsner
Jacob Jørgensen

tirsdag den 9. oktober 2007

Tromme update Part 1.

Hej allesammen!
Da jeg ved der er en flok trommeslagere som trofast laeser med paa denne side, mangler der vist en trommeupdate. Der er slet ikke billeder nok endnu, det undskylder jeg, men det kommer der sidst paa ugen.
Foerst lidt info om selve trommesaettet:
Et Slingerland 70'er saet i soelv coating. Stoerrelserne er: 12"x10", 13"x11", 16"x16", 22"x16" + 14"x5"snare. Der er monteret komplet Clear Pinstripe ogsaa paa stortrommen.

Lilletrommen er en Ludwig et eller andet. Rent faktisk tror jeg det er en suprasonic. Seidingsystemet er oedelagt, men klangen i trommen er bare for laekker. Jeg undskylder rigtig meget at der ikke er billeder af den endnu. Naar der kommer billeder af den, maa i gerne smide en kommentar, og fortaelle serien.

Som sagt er hardwaren lidt noget nitte. Det har svaert ved at holde og er konstrueret dumt. Tamholderen er ukendt for mig, og jeg haaber ikke der er nogen der selv bruger den, for den er ikke just god. Generelt er hardwaren, med undtagelse af stortrommepedalen, ustabil
Pedalen VAR en Ludwig Speedking, ikke god stand, men fungerende.
MEN MEN MEN!!!! Proev at taenk et liv boernene her har. De er paa forhaand doemt til aldrig at proeve en dobbeltpedal, og blive metaltrommeslagere... Saa jeg har vaeret ude og invistere i en fed Gibraltar 6611db Dobbeltpedal. Den er i fin stand, for den er splinterny! Trommeudstyr er desvaere ikke saerlig billigt hernede, men at se de unger da de saa pedalen, det var det hele vaerd!
Boernene var vilde med at spille trommer da jeg ordnede trommesaettet, men efter der er kommet dobbeltpedal er de blevet besatte! Mit maal er at laere mindst en at spille blastbeats:)
Et bedre billede af dobbeltpedalen. Gibraltar 6611db.

Alma og Jason er svaere at faa vaek fra saettet, specielt Jason vil kunne laere at spille.
Det var dagens update. maaske lidt trommeorienteret, men det er kun godt.
Naeste gang bliver emnet Jul... For det har efterhaanden vaeret jul i en maaned hernede...
Imorgen tager vi paa afslapningstur til en bade oe, som ligger relativt taet paa. Det bliver laekkert at nyde lidt natur og komme ud i frisk luft!
Hyg jer indtil naeste gang, der kommer ikke til at gaa saa lang tid!
Jacob!

1 kommentar:

vos sagde ...

Hej dernede i varmen.
Så er der gang i trommeriet. Det må da også være guf for ungerne,- og nok også for dig. Ha det godt.
Mkh vos