Velkommen til min blog

Hej Allesammen!

Tirsdag d 28/8 rejser jeg til Filippinerne, hvor jeg skal arbejde frivilligt på et børnehjem i San Pedro, Laguna.

Jeg er sendt ud af den kristne organisation, Impact, og selve projektet i Manila hedder Kanlungan.
Jeg er ikke helt alene under min volontørtid; Min kæreste Ida skal være sammen med mig. (selvom det ikke var meningen i starten.)

Meningen med denne blog er at holde omverdenen opdateret med mine oplevelser og mit arbejde med børnene. Den vil blive opdateret hyppigst muligt og kommer til at indeholde billeder, beretninger, videoer, afstemninger og meget mere.
Scroll ned for at se videoer
Scroll helt ned for at se resultater fra afstemninger!!!
E-mail mig paa: Jacob@aurora.dk
Tak fordi i læser med, bliv endelig ved med det.

Mange venlige hilsner
Jacob Jørgensen

søndag den 7. oktober 2007

absolut fedtfattig nyhed!

Hallo igen alle medlaesere!
Jeg har den mest ufede nyhed at bringe hid. (det er bestemt ikke fedt!)
Torsdag aften blev mit kamera stjaalet i en LRT (metro lignende ting). Det var et vildt fedt kamera, men det vaerste var de 400 billeder og bunken af film, som jeg aldrig ser mere.

Derfor maa jeg bede om lidt taalmodighed med siden her. Den nye afstemning der ville komme imorgen, bliver nok lige udskudt et par dage, da billederne jeg skulle bruge forsvandt med kameraet.
Jeg skal forsoege at nasse kamera fra Ida (min kompagnion), saa i loebet af de naeste par dage skulle der gerne ske lidt igen.

Hvis nogen foeler rigtig meget med mig, er i velkomne til at sende tudekiks (HUSK de skal vaere glutenfri). Andre hyggelige tributer modtages ogsaa gerne... bare det ikke er ris!

Heldigvis er Filippinerne et land, hvor man ikke behoeves vaere trist og soerge over tabte godser, det erfarede jeg da en midaldrende dame udbroed:
"OH MY GOD, SO VERY HANDSOME!"
I er selvfoelgelig ikke spor i tvivl... Det var mig hun mente :)
Jeg skriver med lidt mere interessante nyheder meget snart.
Hyg jer indtil da.
Jacob

1 kommentar:

vos sagde ...

Hej i Manilla.
Synd for dig at du mistede dit kamera. Jeg overvejer at sende tudekiks, og de skal nok være glutenfrie!