Velkommen til min blog

Hej Allesammen!

Tirsdag d 28/8 rejser jeg til Filippinerne, hvor jeg skal arbejde frivilligt på et børnehjem i San Pedro, Laguna.

Jeg er sendt ud af den kristne organisation, Impact, og selve projektet i Manila hedder Kanlungan.
Jeg er ikke helt alene under min volontørtid; Min kæreste Ida skal være sammen med mig. (selvom det ikke var meningen i starten.)

Meningen med denne blog er at holde omverdenen opdateret med mine oplevelser og mit arbejde med børnene. Den vil blive opdateret hyppigst muligt og kommer til at indeholde billeder, beretninger, videoer, afstemninger og meget mere.
Scroll ned for at se videoer
Scroll helt ned for at se resultater fra afstemninger!!!
E-mail mig paa: Jacob@aurora.dk
Tak fordi i læser med, bliv endelig ved med det.

Mange venlige hilsner
Jacob Jørgensen

fredag den 21. september 2007

Masser af herlige billeder hernedefra!

Ohoej allesammen!
Saa er det paa tide at finde laesebrillerne frem igen... Denne gang er der dog flest billeder pga. tiden (en bingo aftale om en halv time..)


Her er et billede af alle boernene ved et maaltid. Maaltidet indledes og afsluttes altid af boen.



Her laver jeg aktivitet med drengene: Sportgames!!! de er totalt vilde med loeb.
Videoen ovenover er fra samme aktivitet.


Generelt er de vilde med sport... Basketball er dog favoritten.


Naar det regner paa Filippinerne, kommer der altsaa meget vand paa meget kort tid...

Drengene elsker at spille kort. Vi kan ikke helt finjde ud af om de maa for personalet... Men ved os faar de lov indtil videre...


Det her er der ikke meget at sige om... men det varmer et gammelt rocker hjerte.

3 kommentarer:

vos sagde ...

Hej dernede.
Herligt at se hvordan jeres dagligdag er.Super med videoer, send endelig flere.Det er nogle herlige unger, ser det ud til.
Ha det godt and let the music still be a part of your life!
vos

Jacob sagde ...

Hvem er vos?

Anonym sagde ...

MOJN!

Muahahahahahaaaaaaa.....

Ser ud til at de får den rigtige opdragelse!!!

Nu skal de bare lade håret gro!

Håber i hygger jer!

Med kærlig hilsen

Chris Z.