Velkommen til min blog

Hej Allesammen!

Tirsdag d 28/8 rejser jeg til Filippinerne, hvor jeg skal arbejde frivilligt på et børnehjem i San Pedro, Laguna.

Jeg er sendt ud af den kristne organisation, Impact, og selve projektet i Manila hedder Kanlungan.
Jeg er ikke helt alene under min volontørtid; Min kæreste Ida skal være sammen med mig. (selvom det ikke var meningen i starten.)

Meningen med denne blog er at holde omverdenen opdateret med mine oplevelser og mit arbejde med børnene. Den vil blive opdateret hyppigst muligt og kommer til at indeholde billeder, beretninger, videoer, afstemninger og meget mere.
Scroll ned for at se videoer
Scroll helt ned for at se resultater fra afstemninger!!!
E-mail mig paa: Jacob@aurora.dk
Tak fordi i læser med, bliv endelig ved med det.

Mange venlige hilsner
Jacob Jørgensen

lørdag den 22. september 2007

Awakening of children - Film

Saadan kommer boernene op Loerdag morgen. hvis filmen ikke afspilles, kan den ses her: http://www.youtube.com/watch?v=pHFysM0H8yk

1 kommentar:

Anonym sagde ...

HAHA fuck hvor fedt :D

du skulle da ha haft elspaden :P

er sku godt at se du hygger dig dernede glæder mig til at se mere

hilsen Anders..